Bella

Igår : Red i ca 30 min i paddocken. Red igenom programmet. Det gick sådär, hon var spänd, tittig och väldigt på tårna.

Idag : Red i paddocken kanske 45 minuter. Hon var så sjukt fin idag! Skrittade fram i kanske 10 minuter och jobbade med ställningarna och väldigt mycket böjningar, volter och lösgörande övningar. Hon slappnade av och kändes tillslut lättare på handen, hon kan bli lite tung. Travade också ett tag i lättridning, likadant som i skritten. Böjningar, volter, ridvägar och lösgörande. Sen satte jag mig ned och red runt länge. Galopperade också och hon kändes avslappnade och fin! Det gick skitbra och pluttan var superduktig.

Bild från förra veckan

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan du inte lägga upp bilder på stallet, riduset osv? Eller en videoblogg? :D

2011-10-23 @ 19:17:15
URL: http://saaraholsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag vill fooota!! Hatar att dygnet ska ha så några timmar x)

2011-10-24 @ 13:12:56
URL: http://absoluttk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback