Dagen

Idag mår jag bra trots allt igår! Fick ett kvickt uppvaknande då det hade ramlat ned en fågel i våran skorsten. När mamma städade så öppnade hon luckan till spisen och så flög fågeln rätt in i fönstret ovanför mig där jag sov i soffan. Jag blev livrädd och vaknade direkt och skrek! Haha sen flög den stackarn in i några speglar och sen in i tvättstugan där jag fångade den och satte den på en stubbe utanför huset.

Idag ska iallafall jag och min "syster" Kajsa åka till stallet i eftermiddag och rida Mogge. Idag SKA jag ta med kameran. Så hoppas att ni vill se bilder :)


Kommentarer
Postat av: william

söt bildD:D & fin header:D



Tycker du att min Top 10 lista på Mysiga saker man kan göra på Hösten är bra:D?

2011-10-01 @ 10:36:27
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback