Idag

Morgan - Jag höll lektion för Elsa. Det gick riktigt bra och Elsa fick rida med sitsbåge och det såg jättebra ut. Morgan var riktigt pigg och studsig i början men efter ett tag så blev han normal igen. Gjorde massor av övningar och la fram 4 cavaletti bommar. Lärde Elsa massa övningar och det såg riktigt bra ut. Det känns som att hon verkligen tycker att det är kul och hon lär sig saker och vågar mera. Vill gärna hålla lektioner varje dag haha. Tycker att det är jätteroligt. Elsa var jätteduktig och vågade även fast Mogge var superpigg och galopperade nästan av henne ur sadeln. Han var sjukt fin och Elsa red verkligen bra!

Bella - Fick sig ett pass i paddocken. Kändes iallafall bättre än förra gången! Hon var mkt fin efter ett tag. Idag ställde jag lite mera krav och hon hade lite att säga emot faktiskt. Men det gick bra och jag är nöjd. Även hon var sjukt pigg så hon drog iväg med mig i galopp några gånger, haha. Sen så skrittade vi ut och Anna-Carin gick med. Sen när vi kom tillbaka nedanför paddocken mot stallet så fick hon någon dampryck och hoppade rätt upp i luften och in i Anna-Carin 2 gånger. Tillslut hoppade jag av och så gick vi till stallet. Putsade lite grejer sen.

Myste även med Mogge och Anna-Carin duschade Bella. Mogge var mys idag♥ Min fina, duktiga, snälla ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback