Idag + igår

Igår

Morgan - Red ett dressyrpass i ridhuset. Gick verkligen asbra! Värmde upp med delar ifrån dressyrprogrammet och sist red vi igenom programmet. Han var sjukt duktig och det gick superbra. Gjorde även andra övningar, typ flyttövningar osv.
Bella - Reds i ridhuset, kände på henne litegranna och fick henne att gå som jag ville då hon var lite krånglig. Efter ett tag gick det bättre&bättre och jag är nöjd, sjukt fin polle! Hon var jätteduktig, går nog bättre nästa gång iallafall då jag vet hur jag ska göra för att rida henne bättre.
Idag

Morgan - Reds ut, sedan lite i gräspaddocken. Det gick inte så bra, han kändes trött, seg och hård. Tung i handen också. Imorgon får han vila. Galopperade mycket, sedan red vi ut en till bit i både trav & galopp, sedan travade vi av hemåt och sedan skritt hem.
Sorry för alla horisontlinjer men det funkar inte att styckindela och jag orkar verkligen inte..


Kommentarer
Postat av: Moa

Det funkar inte att styckdela mina heller. Jobbigt ju! :/

2011-10-05 @ 21:41:43
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback