Morgondagen

Jag vill ha en långdag i stallet imorgon. Elsa ska följa med och hon ska rida lektion för mig. Idag kändes det som att han hade träningsvärk efter gårdagens hoppträning så han var lite emot men endå sammarbetsvillig och duktig, det var nog bara jag som klantade till dagens ridning då jag inte var helt nöjd, trött & arg.

Ska byta schabrak och försöka hitta ett bra underlag till sadeln då jag mixtrade om litegranna idag. Såhär ska det vara ; Schabrak, gelpadd, fårskinnspadd och sadel. Idag var det Schabrak, fårskinnspad, gelpadd och sadel. Det var inte bra kändes det som. Ska byta tillbaka och ta med ett sittunderlag och klippa till och se ifall jag finner någon lösning.
Chez! // Alwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback