Nacke in pain

Idag vart jag hemma från skolan, har jätteont i nacken. Började igår kväll och jag knarkade voltaren + voltaren gel. Jag har ju alltid haft problem med ryggen så det är ingen nytt, men det är jobbigt när det sitter så högt upp i nacken så att jag får huvudvärk! Idag har det värsta lagt sig iallafall.

Runt klockan 2 tar jag bussen till stallet och mockar & fixar allt till Bella, Elsa har ju Mogge idag så hon fixar honom! Jag vet inte hur jag känner mig, om jag verkligen ska rida. Vi får se hur jag känner mig men jag hoppas att jag hinner hålla lektion för Elsa. Hade tänkt mig lite med bommar och lösgörande. Idag ska jag FAN skärpa mig och verkligen försöka att mobilblogga från stallet, försöka ta massa bilder! Damn, jag lyckas ju aldrig något bra med bådadelar. Får skärpa mig!

Bjuder på bilder från i somras!



I found happiness in you♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker din ponny är jättefin ! Sticker ut lite :)

2011-10-16 @ 20:08:41
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback