Vilket skämt

Vill total dissa Catago.. Fyfan vilken hemsk kvalité dom har på grejerna! Köpte ju silverboots för några dagar sedan, jag har användt dem 2 gånger. Första gången skulle jag ta av dom och då lossnade kardborrefästet och gick sönder, idag när vi gjorde rent som under rinnande vatten & en svamp så lossnade färgen bara man drog med fingret och nu är dom helt fläckiga.. ALLTSÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA RÅFÖRBANNAD PÅ SÅNNA JÄVLA MYTTARE, Kommer aldrig mera att köpa en enda catagopryl. Vilka idioter!



Kommentarer
Postat av: Sarah Olsson

Oj, låter konstigt :o

2011-10-25 @ 09:36:40
URL: http://islandstravare.blogg.se/
Postat av: Carolina {Tävlingar i bloggen}

Nu är vinnaren av ett Catago-fleecetäcke uppe på bloggen, kika in om den vinnaren är just du!

2011-10-25 @ 18:27:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad drygt! =/ Täcket jag har därifrån funkar dock utmärkt.

Lämna tillbaka och klaga!

2011-10-25 @ 20:05:26
Postat av: Rebecka

Klåpare! Lämna tillbaks dom direkt!

2011-10-25 @ 21:33:39
URL: http://hasttjejerna.blogspot.com
Postat av: Lisen

Men alltså, det var ju skitdåligt att dom gick sönder men varför är du så fixerad vid märken? Du köpte dom ju för att de var dyra, ett fint märke. Köp billiga saker nästa gång, det är bara massa slöseri med pengar för kvaliten är ju inte ettdugg bättre bara för att det är märkes saker.

2011-10-27 @ 18:03:19
Postat av: Alwa

Till översta: "Du köpte dom ju för att de var dyra, ett fint märke" ?? skämtar du eller? För det första, dom kostade under 200:-, alltså inte dyra. Använd logos innan du tror att du har rätt. För det andra, jag köpte dom endast för att jag tyckte att dom var fina, skitfina. Men okej jag ska ALDRIG mer köpa något för att jag tycker att det är fint? Det är MINA pengar, jag köper vad jag vill och jag har all rätt i världen till att göra det. Riktigt riktigt riktigt korkad kommentar som får mig att vilja slita sönder nåt.. Seriöst hur dum får man vara

2012-11-21 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback