Besviken

Är otroligt besviken på JW:s sammetsschabrak. Avråder er för att köpa ett. Mitt schabrak krympte, och jag har tvättat schabraket 1 gång och det är helt förstört. Vi följde tvättinstruktionerna på pricken, men ändå är schabraket för litet för sadeln nu, vi har dragit i det otroligt mycket och tyngt ned det i 2 dagar i sträck med minst 50 kg över. Ingenting hjälper, helt förstört. Stor besvikelse på detta schabrak! Kommer inte att köpa något mer iallafall.


Första dagen jag använde schabraket. Kan ta en bild ifall jag kommer ihåg och visa hur det ser ut nu.


Kommentarer
Postat av: Moa

det var ju riktigt snyggt i alla fall :)

2011-09-13 @ 21:42:46
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback