Hemma

Kom hem för en liten stund sedan. Har duschat och ätit middag. Idag fick Morgan en vila! Elsa följde med idag och vi mockade och så fixade hon maten och lite så, sen tog vi in Morgan och skötte om honom, sen fick han gå in i sin nymockade box och äta mat :)

Idag kändes han även helt normal på hovarna, som vilken häst som helst (inte varm). Och sådana dagar kan han få vila. Men imorgon rider jag nog ut med tungfelsbett, ska rida med graman också. Det var längesen jag gjorde det. Han är så sjuk stark på det så jag kanske rider ut och sen trimmar lite på gräsbanan. Vi får se men det är det jag har lust med just nu iallafall.


Jag är sjukt trött och sugen på något sött så jag ska nog gå och ta glass & nutella o slå på Partaj på tv3.se

Hörs later on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback