Jag placerade dig i drömmen som jag borde ha glömt

Idag gick det helt okej att rida. Morgan var pigg och stark, han var fin i formen ser jag nu på videosarna, men han känns lite hård liksom. Inte riktigt vanliga Morgan, han är en häst som är som ett gummiband i mina ögon. Inte så konstigt efter vilan, nästa vecka är det förhoppningsvis som vanligt! Red mest runt på en 8:tta volt, och i varvskiftet så låg det en bom som jag travade över.

Stina fick rida lite också efter att jag hade galopperat i båda varven lite kort. Han var sjukt snabb och stark, så jag antar att han har tappat muskler nu så att han inte orkar bära upp sig lika bra som förut. Men nu är han i hårdträning! Stina red jättefint på honom! Hon busred lite även, hoppade över ett typ 15 cm:s hinder, drog på långsidan och det tyckte Mogge var skoj! Tittade på några läskiga hinderskyltar, drog även ut en vattenmatta som Stina travade förbi, Mogge tyckte att det var läskigt! Men han gick förbi sen och fick nosa lite, sen gick det bra. Sen hoppade jag upp och red lite igen. Hoppade lite över det hööööga 15:cms hindret och travade av sen.
Duschade av honom i duschspiltan sen. Han var jättesvettig, han ska rakas snart!

Gammal bild



Kommentarer
Postat av: Moa

jadå :D

Tack så mycket, om du visste så är det två som har bloggen, fast nu ser den inte så bra ut, renovering ska påbörjas :)

2011-09-13 @ 22:29:52
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback