Märkes grejer, eller inte?

Märkesgrejer för mig är nog kärlek. Jag tycker om att ha märkeskläder på sig. Men jag kan l ha en snygg tröja från Hööks likaväl. Ibland kommer jag till stallet med en förstor mjukiströja och trasiga mysbyxor liksom. Andra dagar kommer jag i JW, KL osv. Så jag har det inte bara för att visa upp det liksom, det är bara en grej jag tycker om att ha på mig. Men jag skäms inte för att gå runt i slitna mjukiskläder heller. Jag tycker att det är viktigast att man själv känner vad man vill ha på sig, hellre en skön tröja från Börjes än en oskön tröja från KL.


Kommentarer
Postat av: stallviggeby - emelie

Vi har bytt lösen nu på bloggen till det vi hade förut, så nu kan du logga in och blogga :D du får använda din gamla logga!

2011-09-18 @ 14:49:35
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback