Morrn

Lyssnar på Spotify, har ätit lite frukost och så har jag redan fixat mig inför dagen. Efter skolan så ska jag till stallet förstås. Idag är jag extra glad för att idag är det fredag, och då får man 1 spånbal, varje fredag :D Beställde även en till, så att idag får Morgan 2 nya spånbalar i boxen. Sjukt nice. Ska göra rent vattenkoppen också, lite fågelbajs är det i den. Sen ska Morgan ridas lite, antingen paddocken eller i ridhuset. Är ju så överjävligt hoppsugen! Planerna är ju faktiskt att småhoppa lite idag.  Uppdaterar mer om det sen!

Annars ska jag väl fixa med min utrustning, putsa osv. Sen ska jag ta hem alla min ryktborstar och göra rent dom för att dom är så fettiga nu, vet inte varför. Tror att det beror på all flugspray som jag har borstat över. Men dom är iallafall sjukt smutsiga nu och det är dags för en rengöring! Mycket fix och trix idag, så jag tar nog en del bilder också. Men nu ska jag packa väskan och sen blir det skola :) Ha en mkt bra dag.



Kommentarer
Postat av: stallviggeby - emelie

tänkte ringa dig när jag var på coop och fråga om du var i stallet, men kom på att du inte hade slutat då :(

2011-09-16 @ 15:37:06
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Moa

Har du ett bra tipps på hur man tvättar sina borstar bra? :)

2011-09-17 @ 00:48:31
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback