om jag kund vrid baks tidn

Lyssnar på Pistvakt låtar på Spotify, och äter frukost. Idag har vi 1 lektion, för fram till klockan 1 idag så har vi typ hela skolan joggar. Idag ska jag bara gå slingan, den är 3 km. Kände att jag inte behöver tävla, sist så gjorde jag det och vann för tjejer i 8:an, och jag visade verkligen min bästa sida! Jag fick tillochmed lite pengar av två lärare haha, som hederspris.

Så, en slapp dag! Sista lektionen är egentligen ingen lektion det heller, det är Musik. Efter det hoppar jag på bussen och drar till stallet. Det tar 5 minuter att åka buss från skolan till stallet, det är så himla nice! Idag står det uteritt på schemat, så jag rider ut en stund! Funderar faktiskt på att rida med bett idag, det gick ju så bra för honom med det när jag longerade i måndags. Vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback