Presentation

Hej!
Jag heter Alwa Johansson, är 14 år och bor på en liten gård med min familj och hund ute på landet i Enköping. Min häst Morgan har precis flyttat till en stor och fin gård + anläggning några kilometer ifrån mitt hus, Nynäs Gård. Innan dess så stod vi i Stall Viggeby, och jag var även bloggare i den växande bloggen Stallviggeby.blogg.se. Dessvärre efter flytten kan jag inte längre medverka i bloggen, så jag har helt enkelt rest på mina egna ben och startat en egen blogg. Här kommer ni att få läsa om mig, och min ponny Morgan förstås! Men även min vardag, ridpass, shopping, bilder, outfits, stallet och mycket, mycket mer! Men nu, mer om mig!

Jag är en utstickande, glad och envis 14-åring. Gillar att höras och synas. Jag har ridit i 9 år, jag har ridit Morgan i 8 månader och ägt honom i 4 månader. Jag är älskar ordning och reda i stallet, kan fixa och städa och pyssla hur länge som helst! Är helt tokig i att köpa nya saker till mig och Morgan, är besatt utav det. Älskar märkessaker! Jag har intresse för hästar & ridning (fast det är mitt liv) cross och ATV (fyrhjuling), musik, fotografering, shopping, blogga,  och tv-serier.  Älskar att bara vara i stallet, behöver inte göra något speciellt, bara vara där liksom. Är väl en allroundryttare, älskar både dressyr & hoppning och allt därimellan. Nu vet jag faktiskt inte vad mer jag ska skriva, men är det något som ni undrar så är det bara att fråga! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken söt ponny du har :3

2011-09-10 @ 22:08:51
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: annie :3

Så fina är ni, alltså! Inte bara tsm utan enskilt med!

Men, har alltid undrat. HUr lång är du? :)

2011-09-10 @ 22:38:02
URL: http://alio.devote.se
Postat av: elin

ni är jättefina tillsammans du & Morgan ♥

2011-09-10 @ 23:05:03
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Emma

Gud va kul att du har startat en egen blogg:) hur lång är du?:)

2011-09-11 @ 11:46:39
Postat av: ida

gud va morgan e söt! :)

men du är ju 14, och morgan är en b-ponni.. och du har ju planerat tävla? men man får ju bara tävla b-ponni tills man e 13? :):)

kram, kul att du fortsatte blogga!! :)

2011-09-11 @ 14:14:00
URL: http://daamn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback