We made a deal

Jag hittade världens underbaraste hasselnötsbruna chaps från Mountain Horse igår. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!♥ Har haft likadana chaps tidigare, fast svarta. Det är så skönt när man inte orkar rida med ridstövlar, och det nya "inne" är ju bruna stövlar / jodphurs chaps. Det var det snyggaste jag har sett tror jag. Kändes tungt att lämna butiken sen.. </3..

MEN!
Jag sa till pappa att om jag köper chapsen för egna pengar, så köper han några fina hasselnötsbruna jodphurs! Fanns bara svarta i butiken, men dom kunde ta hem bruna! Det är att döda för, topclass. Så himla snyggt. Så nu vet ni vad jag sparar till, hehe. Jag ska fan ha dom där underbara, chapsen! Och några bruna, snygga jodphurs såklart!♥
BILDEN GER INGEN RÄTTVISA! i verkligheten var dom SÅÅÅÅ mycket snyggare! Superful produktbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback